tirsdag den 16. marts 2010

Voksenhed

Hvornår bliver jeg voksen nok til at tage mig sammen til at sy hanken tilbage på viskestykker og håndklæder?
Hvornår kommer den dag, hvor jeg får taget mig sammen til at sy knapperne/snorene tilbage på sengetøjet?
Kommer der en dag, hvor jeg bliver selvforsynende under sommeren, hvad grønt angår?
Hvornår bliver det en vanlig handling at bage rugbrød med egen surdej?
Hvornår kommer jeg til at se NewYork, Paris, Indien, Nepal, Borneo og Malaysia?
Hvor meget er der mon at hente i legatsøgning?
Har de mon psykologi, og giver de mig mon adgang?
Hvornår får jeg mere tid til at fordybe mig?
Hvilken praktikplads kommer jeg mon i?
Bliver det en varm sommer?
Hvornår får jeg taget mig sammen til nå mit eget personlige projekt?

Det var helt rart og befriende at få nedfældet nogle af de mange spørgsmål, der fylder mit hovede...

Ingen kommentarer: