onsdag den 6. oktober 2010

Penge ad libitum


... hvis dette var tilfældet, ville jeg anskaffe mig en duft fra Histoires de Parfums... Nøj, hvor dufter det dejligt. For 'blot' 1150 kr kan man sprøjte sig med en duft, der efter sigende har sin helt egen unikke historie, som ikke blot er forankret i årstal, men også kunst og kultur. Jeg faldt over parfumen i den alt for eksklusive butik Strøm, som ligger på Strandvejen. Det er første gang, jeg nogensinde er stødt på noget tøj fra det italienske mærke No-l-ita. Sidstnævnte mærke vækker grufulde minder fra 2. semesters projektet, hvor vi skrev om modebilleders illusion (ja, du tænker måske allerede her, at at det for intetsigende og tamt). Tænk, hvad en uskyldig gåtur kan føre til, men jeg købte ikke noget, bortset fra Emmery's og Peter Beier, og nårh ja, lidt hudplejeprodukter fra Ren.

Ingen kommentarer: