lørdag den 19. juni 2010

HURAAAA - si' pænt goddag til den nye kanin

Jeg har fået henvendelse fra en yderst dygtig og kompetent soon-to-be sangunderviser fra Det Kgl. Danske Musikkonservatorium. Hun står og mangler en 'kaning' til efteråret; en, der i forvejen kan synge. Cadeau til eller kæmpe pres på (eller begge dele) undertegnet. Jeg hyrede hende en gang, da jeg (u)frivilligt blev lokket til at synge solo til et gospelnummer, min første vel og mærke. Yes, er en del af Danmarks ældste gospelkor Kefas :)
Well, hun har bedt mig om at finde fem sange, jeg gerne vil synge. What to choose... Er lige pludselig helt blank. Der er jo så mange. Havde jo egentlig planer om at starte på Rytmisk Center, jaaaazzz, men dette er jo en enestående mulighed og oven i købet fuldstændig GRATIS - gratis glæder er godt!
Any suggestions?

Ingen kommentarer: